Direktlänk till inlägg 5 juni 2012

En favorit blomma ...

Av Kicki - 5 juni 2012 18:39

som alltid dör för mig ... men jag envisas med att köpa nya i mellan varven ;0)

  

Browallia heter den och den får inte torka ut ... vilket den gör hos mig och dör sedan MEN jag kanske inte glömmer bort den den här gången ;0)

 

Sen har jag faksti gjort en teglepanna till mamma och så här ser den ut ...

  

Hon ville ha en på våren och det här var det närmaste jag kunde komma ...

 

Staketet är klart förutom grinden som måste kapas, förstärkas och fästas ... Men imorgon åker gubben iväg på semester så här händer det ingenting på 14 dagar nu :0( Ja ja han måste ju få vila lite ... så orkar han desto mer när han kommer hem ;0) Det finns ju en heeeeel del att göra ...

 

Jag ska väl börja måla staket om inte den stooooora tomten kommer och stör först ... :0)

 

Men ikväll ska jag inte måla utan nu ska jag sticka ... har plockat upp för mudden längst ner på tröjan så den närmar sig slutet ;0)

 
 
Ingen bild

ripp64@live.se

6 juni 2012 09:11

tegelpanna till din mor oj så vacker, super vacker. Tomten tummen upp!

Kicki

7 juni 2012 18:49

Ja hon gillar dem och har en för varje årstid utom för våren men den fick hon nu :0)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kicki - 4 maj 2014 18:02


har fått fnatt ;)

Av Kicki - 4 maj 2014 18:01

så stickar jag ... och virkar på tunika ... samt planterar stockrosor ... ...

Av Kicki - 17 april 2014 13:04


Av Kicki - 17 april 2014 13:04

färdiga på modeller :) Min första saluki tröja blev klar idag oxå ... Nu är det bara 4 tröjor kvar ... ...

Av Kicki - 15 april 2014 17:10


posten idag :)

Presentation

Kicki´s Gästbok

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Fråga mig

57 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards