Direktlänk till inlägg 14 maj 2012

Mina staket ...

Av Kicki - 14 maj 2012 08:46

Jag hinner knappt göra något numera och hela sommaren lär väl gå i samma tema MEN så här långt har vi kommit nu och så här ser det ut idag :0)

 

  

Så kommer allt att se ut när det är klart :0) men det är lååååångt kvar tills dess ... 

Här är flera staket på g för målning ... 

    

Så nog blir det ett sommarjobb alltid ... grannen har anlitat mig till sin sida oxå :0( Så det är bara att måla på ...

 

Lite annat har det väl oxå blivit måste ju få koppla av på kvällen fast det är nästan så att man inte orkar ...

Lite olika dukar har det i alla fall blivit ..

En svart

  

En orange

  

En turkos

  

Sen har det även blivit en röd Leah mössa :0)

  

Den här är i storlek 10 - 14 mån.

 

Just nu håller jag på med en klarblå Leah mössa i samma storlek. Bild kommer när jag är klar som vanligt :0)

 

Nej nu ska jag snart börja göra mig i ordning för jobbet. Pappas blomlådor säljer bra som vanligt, nu har jag bara 1 stor kvar att sälja och 2 st ligger t o m på beställning åt honom :0)

 

Nej ha det så gott till nästa gång ...

 
 
Ingen bild

Vickan

17 maj 2012 09:23

Ser ut och bli jätte fint,skönt att höra att någon tror på sommaren,det gör inte jag!

Kicki

19 maj 2012 22:18

Nemen ... det är klart att det blir en härlig sommar ;0)

 
Diana Lovatt

Diana Lovatt

28 juni 2012 23:20

Den svarta duken blev ju sjukt snygg!!

http://www.cerecia.se/blog

Kicki

28 juni 2012 23:32

:0)

 
Diana Lovatt

Diana Lovatt

28 juni 2012 23:35

Himla snyggt staket! Det gillar jag skarpt.

http://www.cerecia.se/blog

Kicki

6 juli 2012 11:45

Tack ... jobbar stenhårt för att få det klart så jag får tillbaka mitt liiiiiv ...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kicki - 4 maj 2014 18:02


har fått fnatt ;)

Av Kicki - 4 maj 2014 18:01

så stickar jag ... och virkar på tunika ... samt planterar stockrosor ... ...

Av Kicki - 17 april 2014 13:04


Av Kicki - 17 april 2014 13:04

färdiga på modeller :) Min första saluki tröja blev klar idag oxå ... Nu är det bara 4 tröjor kvar ... ...

Av Kicki - 15 april 2014 17:10


posten idag :)

Presentation

Kicki´s Gästbok

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Fråga mig

57 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards