Direktlänk till inlägg 20 april 2012

Intresseklubben anmäler sig ...

Av Kicki - 20 april 2012 22:22

inte riktigt då ... suck. Av 170 boende i min förening så är det heeeeela 12 st som lämnat in sina åsikter ... Nog för att jag visste att det skulle vara ett lågt engagemang här men kanske inte såååå lågt ... suck. Men det är många äldre som bor här som inte kan göra något åt sina utsidor av olika anledningar men i alla fall ... Det är ju några dagar kvar så jag hoppas några till svarar i alla fall.

 

På fredag ska jag träffa kommunens arkitekter OM dem inte blir sjuka den här gången oxå. Ska bli intressant att höra vd dem har att säga ... Spännande ...

 

Sen har jag gjort några kort :0) Virkat någon duk här och där. Stickat lite pärlmuddar. Ett par torgvantar blev klara ska bara sy ihop dem. 2 par pärlmuddar är näääästan klara, ska bara sy ihop den ena.  Sen håller jag på med ett par puslvärmare med volanger så projekten är många som vanligt och ligger uppradade på vardagsrums bordet ...

 

Jaha imorgon är lugnet slut igen och sambon kommer hem :0) Tiden går fort när man har roligt sägs det ;0)

 

Nej nu ska jag fortsätta att virka duk ... just nu ...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kicki - 4 maj 2014 18:02


har fått fnatt ;)

Av Kicki - 4 maj 2014 18:01

så stickar jag ... och virkar på tunika ... samt planterar stockrosor ... ...

Av Kicki - 17 april 2014 13:04


Av Kicki - 17 april 2014 13:04

färdiga på modeller :) Min första saluki tröja blev klar idag oxå ... Nu är det bara 4 tröjor kvar ... ...

Av Kicki - 15 april 2014 17:10


posten idag :)

Presentation

Kicki´s Gästbok

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Fråga mig

57 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards