Direktlänk till inlägg 16 april 2012

Sitter på jobbet ...

Av Kicki - 16 april 2012 11:53

och funderar på vad jag gjort i helgen ...

 

Jo jag skickade iväg familjen till fjällen så nu är det bara jag och hundarna hemma ...  Det är ju jag som gillar fjällen varför är då jag hemma ... suck.

 

Jag stickade färdigt mina pärlmuddar och fotade dem ... Men förstog inte varför dem såg så olika ut på fotot ... började titta lite närmare på dem och då visade det ju sig att den ena var stickad med rosa pärlor och den andra med cerisa .... Suck så är det när man inte ser ordentiligt .... Får sticka nya så är det bara ;0)

 

Jag har även skrivit brev till föreningen som jag bor i ... Vi har lite problem med våra baksidor vad vi får göra och inte får göra ... Så nu är jag på g .... och ska försöka få ordning på detta ... Jag får nämligen inte bygga om min baksida som jag vill även fast det är flera stycken i vårat område som redan har så MEN det ska inte vara så enligt kommunen ... Suck nu ÄR det redan så ... så det blir upp till fight som vanligt då.

 

Sen började jag på ett par nya pärlmuddar INNAN jag såg att jag gjort fel på dem andra så det blir till att göra färdigt den först sen dem andra ... Jag har även virkat några dukar, bla en svart, en bladgrön, turkos och nu håller jag på med en till limegrön. Tänkte det kunde vara bra att ha lite flera små dukar i samma färg.

 

Som sagt var ... nu sitter jag på jobbet sen ska jag hem och vänta på svar från föreningen som har styrelse möte idag ... Ska bli spännande ...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kicki - 4 maj 2014 18:02


har fått fnatt ;)

Av Kicki - 4 maj 2014 18:01

så stickar jag ... och virkar på tunika ... samt planterar stockrosor ... ...

Av Kicki - 17 april 2014 13:04


Av Kicki - 17 april 2014 13:04

färdiga på modeller :) Min första saluki tröja blev klar idag oxå ... Nu är det bara 4 tröjor kvar ... ...

Av Kicki - 15 april 2014 17:10


posten idag :)

Presentation

Kicki´s Gästbok

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Fråga mig

57 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards