Direktlänk till inlägg 13 april 2012

Fredag den 13:e ...

Av Kicki - 13 april 2012 14:07

Kom med tråkigt besked ... kameran ÄR trasig och måste lämnas in på lagning .... Hur ska det gå ... jag som använder den varje dag :0( Får försöka låna en kamera så länge ... Nu åker ju sambon upp till fjällen igen så då har jag ju ingen iphone heller ... suck ...


Så min dotter ville pigga upp mig lite genom att göra en sådan här till mig ;0)

 

Den ska jag sitta och mumsa på medans dem är i fjällen :0)


Jaha vad har jag gjort då, jo en vit orange vårmössa, en svart liten duk, en pärlmudd :0) är helt klar nu är det bara den andra kvar ;0) Men det var nog allt.


Sen har jag ju pratat med kommunen som ställde in vårat möte igår pga sjukdom ... Försöker få ett svar före måndag då föreningen har styrelsemöte men vi får se om jag lyckas. Altanen och förrådet fick vänta men jag hoppas på svar på staketet i alla fall.


Nej nu får ni ha en bra dag :0)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kicki - 4 maj 2014 18:02


har fått fnatt ;)

Av Kicki - 4 maj 2014 18:01

så stickar jag ... och virkar på tunika ... samt planterar stockrosor ... ...

Av Kicki - 17 april 2014 13:04


Av Kicki - 17 april 2014 13:04

färdiga på modeller :) Min första saluki tröja blev klar idag oxå ... Nu är det bara 4 tröjor kvar ... ...

Av Kicki - 15 april 2014 17:10


posten idag :)

Presentation

Kicki´s Gästbok

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Fråga mig

57 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards