Direktlänk till inlägg 11 april 2012

Kameran är trasig ....

Av Kicki - 11 april 2012 22:55

Min sladd till kameran är trasig vilket innebär att jag inte kan fota något nu :0( Ska försöka få tag på en ny, det finns tydligen inga kopior på min sladd så jag måste försöka beställa en orginal från någonstans :0( Ev kunde jag få låna en sladd av en bekant ... hoppas på det.

 

Jag har stickat en ny vårmössa, den här gången blev den vit och orange. Sen har jag börjat på en helsvart bolero, mitt nästa evighetsprojekt känns det som nu. Har väl kommit 1,5 cm på den :0( Sen har jag stickat en HALV pärlmudd idag och det var inte igår inte ... Sist så repat jag ju upp allt jag gjort .... Dem är jobbiga att göra men dem blir så otroligt fina så jag kan inte låta bli ;0)

 

Sen har min kära sambo beställt en iphone till mig ... men det var 6 - 8 veckors levtid ... suck .. med andra ord inge worldfeud nästa vecka när han åker till fjällen :0(

 

Idag åt Daizy upp ploppen på mitt örhänge ... jag har bara väntat på att hon ska lyckas med det för att jag inte är snabb nog och idag hände det ... men som tur var det bara ploppen och inte örhänget :0) DÅÅÅÅ hade jag blivit sur ;0)

 

Ska även försöka få till lite fler dukar ... Mamma har stickat jättefina volanghalsdukar som inte är fotade som är perfekta till sommaren som lite dekoration och om man vill dölja halsen som jag vill :0)

 

Jag gjorde även lite nya nyckelskåp i helgen och dem finns i butiken :0)

 

Mötet med kommunen blev inställt imorgon ... suck men dem skulle försöka lösa det via telefonen så att jag kan ta upp frågan med föreningen på måndag då dem har styrelsemöte ... så jag hoppas på det.

 

Nej nu ska jag iväg och virka lite dukar ....

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kicki - 4 maj 2014 18:02


har fått fnatt ;)

Av Kicki - 4 maj 2014 18:01

så stickar jag ... och virkar på tunika ... samt planterar stockrosor ... ...

Av Kicki - 17 april 2014 13:04


Av Kicki - 17 april 2014 13:04

färdiga på modeller :) Min första saluki tröja blev klar idag oxå ... Nu är det bara 4 tröjor kvar ... ...

Av Kicki - 15 april 2014 17:10


posten idag :)

Presentation

Kicki´s Gästbok

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Fråga mig

57 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards