Direktlänk till inlägg 7 april 2012

Stolt mamma och mormor ...

Av Kicki - 7 april 2012 12:39

som har en så duktig dotter ... Titta vad vi ska äta till efterrätt idag ;0)

 

  

Den här har min dotter bakat alldeles själv :0)

 

Undrar var allt kommer ifrån ... dottern som är duktig på att baka och en son som är kock .. Själv hatar jag att laga mat och baka är jobbigt ... hmmmm kan det vara min mamma som är boven ... För hon är bra på både så vi skyller på henne :0)

 

Här kommer en bild på mitt ena otroligt söta barnbarn ...

  

Alla har inte så söta påskkärringar som hälsar på ;0)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kicki - 4 maj 2014 18:02


har fått fnatt ;)

Av Kicki - 4 maj 2014 18:01

så stickar jag ... och virkar på tunika ... samt planterar stockrosor ... ...

Av Kicki - 17 april 2014 13:04


Av Kicki - 17 april 2014 13:04

färdiga på modeller :) Min första saluki tröja blev klar idag oxå ... Nu är det bara 4 tröjor kvar ... ...

Av Kicki - 15 april 2014 17:10


posten idag :)

Presentation

Kicki´s Gästbok

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Fråga mig

57 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards