Direktlänk till inlägg 19 mars 2012

Sitter på jobbet ...

Av Kicki - 19 mars 2012 12:37

och skriver i lugn och ro ... Snöstorm ute så ingen vågar ge sig ut och handla så det är lugnt :0)

 

Hunden är inpackad i sin lilla sovhörna och sover så sött så då kan jag skriva lite ...

 

Idag har jag varit duktig och bokat in en tid hos läkaren, behöver lite mer B12 och folasin. Jag misstänker även att jag behöver lite nässpray och ny astma medicin inför våren så det är lika bra att ta det oxå på en gång :0)

 

Nu ska jag nog börja på ett par svarta torgvantar med flätor och pärlor ... Har ju lite svårt att se det men jag tänkte försöka göra det här på jobbet så får vi se hur det går :0) Nu får ni ha det så bra // Kicki

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kicki - 4 maj 2014 18:02


har fått fnatt ;)

Av Kicki - 4 maj 2014 18:01

så stickar jag ... och virkar på tunika ... samt planterar stockrosor ... ...

Av Kicki - 17 april 2014 13:04


Av Kicki - 17 april 2014 13:04

färdiga på modeller :) Min första saluki tröja blev klar idag oxå ... Nu är det bara 4 tröjor kvar ... ...

Av Kicki - 15 april 2014 17:10


posten idag :)

Presentation

Kicki´s Gästbok

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Fråga mig

57 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards