Direktlänk till inlägg 18 mars 2012

Sitter och funderar ....

Av Kicki - 18 mars 2012 22:06

På vad jag har gjort sedan sist ....

 

Jo jag stickade ju två par tofflor tidigare och nu är dem tovade och halkstopp under ...

  

Neonrosa i storlek 39/40 ... Finns till salu i webshopen ... snart ;0)

  

Aprikos/rosa i storlek 37/38 ... Finns i webshopen så småningom ;0)

 

Idag blev det en ny tröja till Daizy ... Neongul så att jag lätt kan se henne ;0)

  

Igår blev det en mössa ...

  

Denna är i storlek 3 - 6 mån och den är ljusgul och rosa. Finns i webshopen så småningom ;0)

 

Sen till sist så blev det även ett par pulsvärmare ...

  

Den här gången blev det ett par Lila och ljuslila sådana :0) Finns redan i webshopen ;0)

 

Nu ska jag först uppdatera webshopen ...

Sen ska jag fortsätta sticka på min mössa i vitt och rosa

och fortsätta på pulsvärmararna i vitt och rosa ...

 

Jag har alltid något att göra ....

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kicki - 4 maj 2014 18:02


har fått fnatt ;)

Av Kicki - 4 maj 2014 18:01

så stickar jag ... och virkar på tunika ... samt planterar stockrosor ... ...

Av Kicki - 17 april 2014 13:04


Av Kicki - 17 april 2014 13:04

färdiga på modeller :) Min första saluki tröja blev klar idag oxå ... Nu är det bara 4 tröjor kvar ... ...

Av Kicki - 15 april 2014 17:10


posten idag :)

Presentation

Kicki´s Gästbok

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Fråga mig

57 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards