Direktlänk till inlägg 11 februari 2012

Hundleksak ...

Av Kicki - 11 februari 2012 19:38

Idag har jag virkat min första " ammis " har inte gjort några tidigare men hundarna behövde en ny boll så då blidde det en ny en och så här blev den ...

 

  

Helt okey för att vara min första boll och målet var inte att den skulle vara rund utan en klump med snöre på ;0) Fort gick det att göra den i alla fall. Den håller mycket bättre än alla köp leksaker till sådan här små hundar som jag har :0)

Nej nu ska jag fortsätta med min kjol och min sjal ...

 

Kom på att det är dop den 31 mars ... och vad ska jag ha på mig då ... Den ständiga frågan tycker jag ... Hmmm. Vi får se hur den här kjolen och halsduken blir så kanske vi kan göra något i ett annat garn dagen till ära ;0)

 

Imorgon ska vi fira min pappa med smörgås tårta ... han fyller 75 år på måndag ... Hjälp vad tiden går ...

Nej jobba var det // Kicki

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kicki - 4 maj 2014 18:02


har fått fnatt ;)

Av Kicki - 4 maj 2014 18:01

så stickar jag ... och virkar på tunika ... samt planterar stockrosor ... ...

Av Kicki - 17 april 2014 13:04


Av Kicki - 17 april 2014 13:04

färdiga på modeller :) Min första saluki tröja blev klar idag oxå ... Nu är det bara 4 tröjor kvar ... ...

Av Kicki - 15 april 2014 17:10


posten idag :)

Presentation

Kicki´s Gästbok

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Fråga mig

57 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards