Direktlänk till inlägg 2 februari 2012

Sitter och väntar på att ...

Av Kicki - 2 februari 2012 22:40

naglarna ska torka ... Påminner mig om varför jag inte brukar måla naglarna längre ;0)

 

Ja ja ... sånt e livet ... Jag stickade klart härvan på dotra mins kjol och kände helt enkelt inte för att nysta upp den andra och därför började jag måla naglarna ... suck.

 

Så då sitter jag här och längtar efter denna lilla krabat ...

  

Bilresan ner på lördag kommer att kännas evighetslång ... Tänkte ta med mig en evighets strumpa att sticka på i bilen och har jag tur så kanske jag kommer en bra bit framåt på den ;0)

 

Jag stickade färdigt den lille´s ulltröja och den blev jätte söt :0) Jag lyckades ligga i solariet i heeeela 10 minuter utan att få panik :0) Det e tur att man kan skratta åt sig själv ....  Så imorgon är det 10 min till som gäller ... Lite varje dag tills jag känner mig tillräckligt brun.

 

Nej om man skulle gå och spola lite kallvatten på naglarna så kanske dem torkar lite fortare :0)

 

Nattinatt allihop // Kicki

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kicki - 4 maj 2014 18:02


har fått fnatt ;)

Av Kicki - 4 maj 2014 18:01

så stickar jag ... och virkar på tunika ... samt planterar stockrosor ... ...

Av Kicki - 17 april 2014 13:04


Av Kicki - 17 april 2014 13:04

färdiga på modeller :) Min första saluki tröja blev klar idag oxå ... Nu är det bara 4 tröjor kvar ... ...

Av Kicki - 15 april 2014 17:10


posten idag :)

Presentation

Kicki´s Gästbok

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Fråga mig

57 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards