Direktlänk till inlägg 13 januari 2012

Oj nu var det länge ...

Av Kicki - 13 januari 2012 23:03

sedan jag skrev ... Får skylla på grubblerier ... Lite strul med skattemyndigheter osv. Men nu är i alla fall skatten fixat för tillfället i alla fall ... ett bekymmer mindre ...

 

Fick ringa tandläkaren och avboka tiden på måndag ... mitt tandkött har ju fortfarande inte läkt ihop slätt och fint. Fortfarande hål efter ena tanden ( där det var hål i bihålan ) sedan är det fortfarande märken efter framtänderna. Senast i förra veckan plockade jag benflisor ut tandköttet så det lär väl dröja ett tag till innan dem kan fylla igen gomen :0( Just nu har gomen gjort ett sår i läppen på mig ... så den bökar fortfarande med mig :0( Men jag kämpar på :0)

 

Revbenet som var av börjar bli okey, fast jag kan fortfarande inte sova på den sida och dammsuga gick inge vidare idag men det gick i alla fall så det är ju betydligt bättre det oxå :0) Sakta men säkert så blir nog allt bra igen ...

 

Det är ca 3 veckor kvar tills valpen blir 9 v och då ska vi åka och hämta henne. Jag har fortfarande inte bestämt vilken av dem 4 tikarna som det blir men jag ska få nya bilder nu i helgen så då kanske jag kommer på det .. Fast det lutar åt den lilla .... kan inte rå för det :0)

 

Funderar även mycket på butikens öppet tider ... Vi får se hur det blir med den saken till slut kommer jag väl även underfund med det ...

 

Nu ska jag försöka sticka lite // Kicki

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kicki - 4 maj 2014 18:02


har fått fnatt ;)

Av Kicki - 4 maj 2014 18:01

så stickar jag ... och virkar på tunika ... samt planterar stockrosor ... ...

Av Kicki - 17 april 2014 13:04


Av Kicki - 17 april 2014 13:04

färdiga på modeller :) Min första saluki tröja blev klar idag oxå ... Nu är det bara 4 tröjor kvar ... ...

Av Kicki - 15 april 2014 17:10


posten idag :)

Presentation

Kicki´s Gästbok

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Fråga mig

57 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards