Direktlänk till inlägg 6 januari 2012

1,5 cm kvar ....

Av Kicki - 6 januari 2012 00:09

att STICKA på mammas bolero ... sen kan jag börja virka på den och det känns som det går lite fortare ;0)

 

Jaha det blir en valp, jag har tingat en tik i en valpkull på 4 tikar. I måndags så blev dem 4 veckor gamla så det är lite tid kvar innan det är dags att hämta. Får se om jag får lite foton på dem imorgon kanske men det är en som ska välja före mig så ... vi får se vad det blir för något MEN både mamman och pappan är champions så det verkar lovande :0)

 

Vi har funderat på namn i flera dagar och det lutar faksti åt att för 3:dje gången gillt så döper jag henne nog till en Daizy ... 1:a yorken hette Daisy och den andra hette Deisi så nu blir den tredje Daizy .... jag bara älskar det namnet .... men efter den här så finns det inga fler stavningar på namnet så då måste det bli den sista nu ;0)

 

Nej nu blir det sängen och min bok :0) den är väldigt spännande nu, börjar närma mig slutet så jag måste läsa. Sista cm stickar vi imorgon ;0) Kicki

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kicki - 4 maj 2014 18:02


har fått fnatt ;)

Av Kicki - 4 maj 2014 18:01

så stickar jag ... och virkar på tunika ... samt planterar stockrosor ... ...

Av Kicki - 17 april 2014 13:04


Av Kicki - 17 april 2014 13:04

färdiga på modeller :) Min första saluki tröja blev klar idag oxå ... Nu är det bara 4 tröjor kvar ... ...

Av Kicki - 15 april 2014 17:10


posten idag :)

Presentation

Kicki´s Gästbok

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Fråga mig

57 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards