Direktlänk till inlägg 1 januari 2012

Idag är jag rastlös ...

Av Kicki - 1 januari 2012 23:00

har suttit och räknat hela dagen ... Sen satt jag och rensade min dator på bilder osv ... Så nu på kvällen tog jag en till promenad till mamma ... men benen vill fortfarande inte sitta still och sticka ... suck ...

 

Så nu har jag suttit och tittat på yorkshireterrier valpar på blocket ... hittade en jättesöt i närheten och kunde inte låta bli att maila ... Vi ska inte ha någon har vi sagt MEN .... jag har alltid fastnat för yorkarna det går inte att komma ifrån och sen ska vi inte prata om fördelarna med att dem inte hårar :0)

 

Jag har alltid trott att Diva skulle äta upp en valp MEN här om dagen så träffade vi på en utanför när vi gick till jobbet och hon hälsade och sen ville hon upp i knäet ... det var ju en bebis ... Fast jag skulle aldrig lämna Diva ensam med en valp ... hon är alldeles för dominant för det ...

 

Min sambo vill att vi skaffar stora hundar SEN när vi flyttar till fjällen men jag är osäker på om jag klarar stora hundar igen pga astman .. När Diva hårade sist nu så blev jag ju jättedålig MEN det kan ha funnits flera orsaker till det ... Vi får väl se hur det går nästa gång ... den kommer ju snart igen ...

 

Yorkarna är små och dem hårar inte och dem är jätte trevliga i temperamentet tycker jag. Jag har haft 4 yorkar totalt var av den ena hade jag fött upp själv ... Min Deisi fick en valpkull och en annan har oxå fått en kull och där sparade jag en MEN pga vissa omständigheter så kunde jag inte behålla mina avelstikar utan fick sälja iväg dem till en annan uppfödare tyvärr :0( Men sådant är livet ibland.

 

Ja ja vi får väl se om tiken finns kvar eller inte och vad som händer sen ... Nu jobbar jag ju bara 4 timmar 3 dagar i veckan så det kan ju vara ett alternativ .... Återstår att se som vanligt ...

 

Nej nu SKA jag sätta mig och titta på Waterworld och sticka // Kicki

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kicki - 4 maj 2014 18:02


har fått fnatt ;)

Av Kicki - 4 maj 2014 18:01

så stickar jag ... och virkar på tunika ... samt planterar stockrosor ... ...

Av Kicki - 17 april 2014 13:04


Av Kicki - 17 april 2014 13:04

färdiga på modeller :) Min första saluki tröja blev klar idag oxå ... Nu är det bara 4 tröjor kvar ... ...

Av Kicki - 15 april 2014 17:10


posten idag :)

Presentation

Kicki´s Gästbok

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Fråga mig

57 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards