Direktlänk till inlägg 19 december 2011

Nu har vi oxå fått snö ....

Av Kicki - 19 december 2011 10:36

Inatt kom det lite snö här hos oss :0) Helt underbart fast det ligger på + sidan så den kommer säkert att smälta bort snart :0(

 

Diva och jag tog en morgon promenad till mamma och pappa ... Det knarrade riktigt så där härligt under fötterna när jag gick ... Ljuvligt .... När vi kom upp i får backen så satt det säkert 5 - 6 domherrar i syrenhäcken ... dem är såååå otroligt fina ...

 

Ibland känner man sig riktigt lyckligt lottad ... tänk att kunna ta en promenad varje dag till sin mamma och pappa ... Det är det inte alla som kan och jag njuter nog mer av det eftersom jag inte har kunnat göra det förut ... Dem bodde ju i Finland i 20 år .... men inte nu :0) Så nu vill man inte missa dem chanserna man har kvar man vet ju aldrig vad som kan hända ... dem är ju inga tonåringar längre .....

 

Sonen tog skoterkortet i fjällen igår så nu får han lagligt köra upp till jobbet ;0) Börjar ju imorgon så då kan det ju vara bra om man kan ta sig till jobbet ... Han ska jobba i en toppstuga i fjällvärlden den här vintern.

 

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska ta itu med men något blir det ju i alla fall :0) Kicki

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kicki - 4 maj 2014 18:02


har fått fnatt ;)

Av Kicki - 4 maj 2014 18:01

så stickar jag ... och virkar på tunika ... samt planterar stockrosor ... ...

Av Kicki - 17 april 2014 13:04


Av Kicki - 17 april 2014 13:04

färdiga på modeller :) Min första saluki tröja blev klar idag oxå ... Nu är det bara 4 tröjor kvar ... ...

Av Kicki - 15 april 2014 17:10


posten idag :)

Presentation

Kicki´s Gästbok

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Fråga mig

57 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards