Direktlänk till inlägg 18 december 2011

Flätmössa + fuskpolo i kamoflage ...

Av Kicki - 18 december 2011 16:11

Det är kanske någon kille i 10-12 års åldern som behöver den här mössan när han är ute och leker i den djupa snön någonstans i Sverige ... inte här i alla fall för det finns knappt någon snö alls ... Det kom lite under natten men den håller på att smälta bort nu, droppar för fullt där ute :0(

 

  

Sen kanske det finns någon i Stockholm som kanske behöver en lite finare halsduks sjal i svart, brunt, beiget och vitt att värma sig med både inomhus som utomhus ...

 

 

Till sist så kanske det finns någon äldre dam som skulle uppskatta få något värmande över axlarna nu under den kalla och råa fuktiga vintern vi har ...

 

 

Det var lite vad jag har pysslat med på sistone :0)

 

Just nu ligger ett par tofflor i tvättmaskinen ... Igår skickade jag iväg ett par som var beställda ... Jag har en ny flätmössa på g och nu ska jag börja på en till axelvärmare ...

 

Tog även en morgonpromenad med Diva och í snön och hon gillade det inte ... det var blött :0(

 

Nej axelvärmare nästa // Kicki

 
 
Diana Lovatt

Diana Lovatt

19 december 2011 11:59

Snygg sjal :)Du har varit flitig sista tiden !

http://www.cerecia.se/blog

Kicki

19 december 2011 16:51

Tack :0) näää men jag har inte fotat ;0)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kicki - 4 maj 2014 18:02


har fått fnatt ;)

Av Kicki - 4 maj 2014 18:01

så stickar jag ... och virkar på tunika ... samt planterar stockrosor ... ...

Av Kicki - 17 april 2014 13:04


Av Kicki - 17 april 2014 13:04

färdiga på modeller :) Min första saluki tröja blev klar idag oxå ... Nu är det bara 4 tröjor kvar ... ...

Av Kicki - 15 april 2014 17:10


posten idag :)

Presentation

Kicki´s Gästbok

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Fråga mig

57 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards