Direktlänk till inlägg 16 december 2011

Miss i natten igen ...

Av Kicki - 16 december 2011 00:29

Jaha då var det dags att lägga sig ... fast jag har ingen direkt lust förutom att jag har ont i huvudet så det blir nog anledningen till att jag går och lägger mig idag ... tror jag ... Om jag sitter här en stund så kanske pillrena hinner värka så kan jag vara vaken ett tag till ;0)

 

Idag har jag stickat tofflor på beställning igen. Dem blev klara så imorgon ska jag tova dem ... När dem blev klara så fortsatte jag med min axelvärmare som nästan var klar och den blev oxå klar :0) Liiiiite kort men det kunde inte hjälpas eftersom jag ville hålla garnmängden nere ... Sen är den ju stickad i acryl vilket innebär att den kommer att töja sig ... sen var det ju JAG som provade den och mina armar är längre än alla andras ...

 

Glömmer aldrig när mamma och jag skulle leta efter en kappa till mig när jag var 14 år gammal ... Jag ville absolut ha en klarblå en ... och alla jag provade var 15 cm för korta i ärmarna ... suck ... så jag har långa armar det bara är så .... så min axelvärmare är säkert lagom till alla andra ;0)

 

Jag kan aldrig gå och sova med huvudvärk om jag inte tagit tabletter ... då vaknar jag några timmar senare med världens migrän anfall istället ..... Men nu har jag ju tagit tabletter och då går det bra ... Tror att influensan bråkar med mig ... Hade huvudvärk imorse oxå så att jag fick ta tabletter och min sambo hade nog feber idag. Han har även klagat på ledvärk i 3 dagar nu och han är ALDRIG hemma från jobbet inte ens när han har feber så han hade ont idag när han funderade på att vara hemma ... Men han gick ... som vanligt ... Nu var det ju bara en dag kvar den här veckan ... fredag, suck. Karlar .... först jobbar dem och sen kommer dem hem och tycker så himla synd om sig själva .....

 

Imorgon ska jag i alla fall ta en promenad till mamma ... det var ett tag sedan om det inte ösregnar förstås. Men sen vet jag faksti inte riktigt vad jag ska göra ... fortsätter säkert på den mörkgrå flätmössan jag håller på med nu ... den saknar tofsar och sedan ska jag göra en fuskpolo till den ... Det blir nog bra .... kanske ... Vi får se vad morgon dagen har med sig igen ... man vet aldrig vad man känner för då ;0) Natti natt // Kicki

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kicki - 4 maj 2014 18:02


har fått fnatt ;)

Av Kicki - 4 maj 2014 18:01

så stickar jag ... och virkar på tunika ... samt planterar stockrosor ... ...

Av Kicki - 17 april 2014 13:04


Av Kicki - 17 april 2014 13:04

färdiga på modeller :) Min första saluki tröja blev klar idag oxå ... Nu är det bara 4 tröjor kvar ... ...

Av Kicki - 15 april 2014 17:10


posten idag :)

Presentation

Kicki´s Gästbok

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Fråga mig

57 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards