Direktlänk till inlägg 12 december 2011

Jaha, då har sonen ...

Av Kicki - 12 december 2011 08:45

åkt till fjällen nu :0( Känns lite konstigt måste jag säga ...

 

Han har inte bott hemma på över 2 år nu men han har ändå varit här i våra trakter men nu ska ha till Sälen helt själv över vintern och jobba ... Det är en bit här i från nu ... Det är inte bara att släppa allt om något skulle hända ... usch ... Ja ja det går säkert bra men ändå .... Känslan är lite underlig .... liten ska bli stor nu ...

 

Jag hoppas verkligen att han får roligt där uppe :0) Han har sett fram emot det hela hösten och längtat upp dit så jag hoppas verkligen att det blir som han tänkt sig eller ännu bättre :0)

 

Det är tur att fb finns och mobiler ;0)

 

Jaha vad har den här dagen med sig då .... jag började på en halsduks sjal igår som jag sedan lade i korgen ... sen började jag även på en mössa till mamma. Hon provade den olivgröna mössan och blev jätte förtjust i den så nu ska jag göra en lila till henne ... olivgrönt är inte riktigt hennes färg ... hon är lila ... Samtidigt så gör jag lite finjusteringar på den så det blir nog bra. Jag tror jag ska kalla den här mössan för ryssmössan ... den ser ju ut som sådana som dem har i ryssland .... tycker jag i alla fall :0)

 

Nej snart blir det morgon promenad till mamma sen sticka // Kicki

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kicki - 4 maj 2014 18:02


har fått fnatt ;)

Av Kicki - 4 maj 2014 18:01

så stickar jag ... och virkar på tunika ... samt planterar stockrosor ... ...

Av Kicki - 17 april 2014 13:04


Av Kicki - 17 april 2014 13:04

färdiga på modeller :) Min första saluki tröja blev klar idag oxå ... Nu är det bara 4 tröjor kvar ... ...

Av Kicki - 15 april 2014 17:10


posten idag :)

Presentation

Kicki´s Gästbok

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Fråga mig

57 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards