Direktlänk till inlägg 9 december 2011

Storm inatt ...

Av Kicki - 9 december 2011 13:18

Inatt vaknade jag vid 4 tiden av stormen ... det blåste och regna något hemskt så det slutade med att jag lade extra kudden över örat så att jag kunde somna om igen ... Har aldrig gillat ljudet av storm .... vet inte varför men så är det och jag somnade om och sov gott till halv nio :0)

 

Nu har jag precis kommit hem efter en promenad fel ... språngmarsch i regn och rusk. Kunde inte låta bli att ta min dagliga promenad även fast fötterna blev dyblöta av allt slask ute .... När vi gick hem hade det börjat regna och blåsa igen så det var inge skönt ... MEN nu är det skönt igen när man är inomhus med torra kläder och vet att man varit ute och rört på sig lite så kan man sätta sig ner och sticka lite med GOTT samvete ;0)

 

Så det ska jag göra nu // Kicki

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kicki - 4 maj 2014 18:02


har fått fnatt ;)

Av Kicki - 4 maj 2014 18:01

så stickar jag ... och virkar på tunika ... samt planterar stockrosor ... ...

Av Kicki - 17 april 2014 13:04


Av Kicki - 17 april 2014 13:04

färdiga på modeller :) Min första saluki tröja blev klar idag oxå ... Nu är det bara 4 tröjor kvar ... ...

Av Kicki - 15 april 2014 17:10


posten idag :)

Presentation

Kicki´s Gästbok

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Fråga mig

57 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards