Direktlänk till inlägg 8 december 2011

Jag måste ha allvarliga problem ...

Av Kicki - 8 december 2011 18:44

alltså ... suck.

 

Jag kan inte åka hemifrån ... jag bara älskar att vara hemma.

 

Vi skulle ha åkt till fjällen idag MEN jag hatar att sitta i en bil i 6 - 7 tim utan att göra något ... det går ju inte att sticka i mörkret .. man bör ju se lite i alla fall .. Så då blir jag galen i bilen ... Sen finns ju inte min fåtölj där upp och inte min teve och video så .... det slutade med att gubben fick åka upp själv en sista gång ...

 

Suck. Jag satt och skratta för mig själv och tänkte vilken diagnos har jag ... inte torgskräck för jag kan gå ut utan problem MEN jag vill inte lämna hemmet ... undra vad det heter ;0)

 

Så nu har jag tänt doftljus, varit på promenad, och kollade vad som kommer på teven så nu ska jag bänka mig framför den med en stickning och bara njuta med gott samvete ... ska nog även gotta mig med lite glass tror jag ;0)

 

Ha det så gott för det ska jag ha // Kicki

 
 
Diana Lovatt

Diana Lovatt

9 december 2011 14:40

haha, Pannlampa ä annars en bra sak att ha i bilen som man bara böjer ned i knät när man stickar. Jag använder en när jag är ute på kvällarna nu så jag ser vart jag går och sätter fötterna. Jag vill ju ej halka igen så att jag hamnar på akuten igen med knät ur led.

http://www.cerecia.se/blog

Kicki

9 december 2011 14:42

Det kan ju vara ett alternativ :0)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kicki - 4 maj 2014 18:02


har fått fnatt ;)

Av Kicki - 4 maj 2014 18:01

så stickar jag ... och virkar på tunika ... samt planterar stockrosor ... ...

Av Kicki - 17 april 2014 13:04


Av Kicki - 17 april 2014 13:04

färdiga på modeller :) Min första saluki tröja blev klar idag oxå ... Nu är det bara 4 tröjor kvar ... ...

Av Kicki - 15 april 2014 17:10


posten idag :)

Presentation

Kicki´s Gästbok

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Fråga mig

57 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards