Direktlänk till inlägg 6 december 2011

En kamoflage flätmössa ...

Av Kicki - 6 december 2011 23:26

med 2 tofsar på ... som man kan ta bort om man vill det.

  

Tyvärr blev bilden väldigt dålig men den går i gröna/bruna/beige toner ...

 

Nu har jag börjat på en helröd flätmössa samtidigt som jag virkar på en halsduks sjal :0) och alla andra projekt förstås :0)

 

Jag ska så småningom även prova att göra en fuskpolo som går ihop med mössan men måste fundera lite till på den ... blir nog en röd till den röda mössan ... men vi får se ... funderar lite till ...

 

Imorgon är det butiken mellan 12 - 16 // Kicki

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kicki - 4 maj 2014 18:02


har fått fnatt ;)

Av Kicki - 4 maj 2014 18:01

så stickar jag ... och virkar på tunika ... samt planterar stockrosor ... ...

Av Kicki - 17 april 2014 13:04


Av Kicki - 17 april 2014 13:04

färdiga på modeller :) Min första saluki tröja blev klar idag oxå ... Nu är det bara 4 tröjor kvar ... ...

Av Kicki - 15 april 2014 17:10


posten idag :)

Presentation

Kicki´s Gästbok

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Fråga mig

57 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards