Direktlänk till inlägg 5 december 2011

15 kg på ca 9 månader ...

Av Kicki - 5 december 2011 00:13

Idag sön den 4 dec lyckades jag nå mitt mål .... att gå ner 15 kg ....

 

Jag har hållt på nu i ca 9 månader och det har inte varit lätt inte MEN det gick och det är huvudsaken :0)

 

Jag lyckades genom att lära känna min egen kropp ... genom att väga mig varje dag och hålla koll på vad den reagerar på i matväg och motionsväg och det var ganska intressant faksti :0)

 

Jag har i alla fall kommit på att min kropp är inte riktigt som alla andras MEN JAG ÄR inte riktigt som alla andra så varför skulle min kropp vara det ...

 

Ja ja roligt var det i alla fall men när jag ställde mig på vågen imorse så kände jag lite ... jaha nu då ...

 

Ja ja jag fortsätter väl som vanligt men utan tvång och då blir det ju förhoppningsvis lite roligare ;0)

 

Nu är det snart dags för sängen ska bara skriva ett inlägg till ;0) Kicki

 
 
Diana Lovatt

Diana Lovatt

5 december 2011 15:46

Nu kommer det hårda Kicki, Julen kommer och det är lätt att gå upp dessa 15kg + mer! ;)

http://www.cerecia.se/blog

Kicki

5 december 2011 16:58

Nej ingen fara för mig ... äter inte julmat ;0)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kicki - 4 maj 2014 18:02


har fått fnatt ;)

Av Kicki - 4 maj 2014 18:01

så stickar jag ... och virkar på tunika ... samt planterar stockrosor ... ...

Av Kicki - 17 april 2014 13:04


Av Kicki - 17 april 2014 13:04

färdiga på modeller :) Min första saluki tröja blev klar idag oxå ... Nu är det bara 4 tröjor kvar ... ...

Av Kicki - 15 april 2014 17:10


posten idag :)

Presentation

Kicki´s Gästbok

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Fråga mig

57 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards