Direktlänk till inlägg 15 november 2011

Vänster sida känns ...

Av Kicki - 15 november 2011 19:44

riktigt bra idag ....

 

Jag kan t o m le utan att det gör ont i läppen :0)

 

Men höger sida återstår .... Det är där som det läcker ut från bihålorna på två ställen :0( Fast det skummar ganska mycket nu så det kanske håller på att täppas igen ... vem vet :0) Jag har även lite ont i läppen på den sidan men man kan nog inte göra så mycket åt saken tills dessa två hål har läkt så att protesen kan placera in sig som den ska. Så det blir tyvärr lite jobbigt att prata fortfarande .. så 4 timmars pratande på jobbet är nog ... sen är man tyst hemma hela kvällen :0)

 

Idag åt jag ärtsoppa och det var jättegott och salt tyvärr och det KÄNDES i såren men det var okey ändå ... mums :0)

 

Idag har jag varit duktig och tagit 2 promenader upp till mamma ... tänker lite på vikten .. ehhh försöker i alla fall och just nu går det åt fel håll :0(

 

Sen vet jag inte vart tiden tog vägen för det blev inge fota av inte ... utan jag stickade på ett par vita benvärmare istället med flätor.... så dem är nästan klara nu .. har väl kanske 10 varv kvar.

 

Så det ska jag fortsätta med nu // Ha det så gott :0)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kicki - 4 maj 2014 18:02


har fått fnatt ;)

Av Kicki - 4 maj 2014 18:01

så stickar jag ... och virkar på tunika ... samt planterar stockrosor ... ...

Av Kicki - 17 april 2014 13:04


Av Kicki - 17 april 2014 13:04

färdiga på modeller :) Min första saluki tröja blev klar idag oxå ... Nu är det bara 4 tröjor kvar ... ...

Av Kicki - 15 april 2014 17:10


posten idag :)

Presentation

Kicki´s Gästbok

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Fråga mig

57 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards