Direktlänk till inlägg 14 november 2011

Äntligen lite positiva besked ...

Av Kicki - 14 november 2011 19:31

Idag var jag iväg till min tandläkare och han sa att mina bihålor hade BÖRJAT läka nu och han trodde absolut att min egen kropp skulle klara av det :0) Jiiiiipppppi inga stygn här inte :0)

 

Så nu är det bara att vänta ut ALLA svullnader och sedan slipa skavsår så blir nog det här bra oxå :0) Han sa oxå att det kommer ta ett tag och han hoppades att jag skulle stå ut den tiden det tar innan det börjar sluta rinna ur bihålorna ... Inga problem alls för det smakar inte ens hälften så illa som varblandningen jag hade i munnen smakade tidigare ... så lite skit ur bihålorna är en baggis ;0) Då vet ni vad jag har gått igenom på sistone ;0)


Idag har det bara skummat i gommen ... skumt .... hoppas att det är ett bättrings tecken ... Ja ja det blir bra så småningom ... ny tandläkartid på fredag ...

 

Idag fick min väninna sina benvärmare .. Jag stickade ett par röda till henne som skulle matcha hennes röda jacka och det gjorde dem :0) Hon blev jätte fin och jätte glad över dem. Tack snälla Malin för att du alltid ställer upp när det är något ... Massor med kramar till dig :0)

 

Idag har jag börjat sticka på ett par vita benvärmare och igår stickade jag ett par nya tofflor och tovade dem. Ska väl ta lite bild på dem imorgon beroende på hur jag mår osv.

 

Nu får ni ha en trevlig kväll för det ska jag ha :0) Kicki

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kicki - 4 maj 2014 18:02


har fått fnatt ;)

Av Kicki - 4 maj 2014 18:01

så stickar jag ... och virkar på tunika ... samt planterar stockrosor ... ...

Av Kicki - 17 april 2014 13:04


Av Kicki - 17 april 2014 13:04

färdiga på modeller :) Min första saluki tröja blev klar idag oxå ... Nu är det bara 4 tröjor kvar ... ...

Av Kicki - 15 april 2014 17:10


posten idag :)

Presentation

Kicki´s Gästbok

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Fråga mig

57 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards