Direktlänk till inlägg 11 november 2011

Fredag ...

Av Kicki - 11 november 2011 22:35

och butiken har varit öppen i några timmar idag ... närmare bestämt 4 timmar och när jag kom hem var jag helt slut och höll på att frysa ihjäl ... Ändå hade jag långkalsonger och långa stövlar + stickad tröja och fleece jacka på mig ... Det tog mig ända fram till 20.30 under filt att få upp värmen här hemma ...

 

Igår eftermiddag var jag hos våran bekant till tandläkare och hon trodde helt klart att jag har en öppen kommunikatione mellan bihålorna och tandhålen ... vilket innebär att dem inte kommer att kunna läka igen av sig själva utan måste ev sys ... suck säger jag bara ... orkar inte mer nu så det får vara ...

 

På måndag ska jag till min tandläkare igen för slipning så han tittar väl då oxå och säger något ..

 

Jag funderar på om det är möjligt att hjälpa bihålorna på något vis att läka ihop ... Det rinner ju mest när jag går ut för då sätter ju alla slemhinnor fart i kylan ... näsan rinner ... ögonen rinner och det är ju då det är som värst ..

 

Om jag är inne en vecka så tvingar jag ju inte på bihålorna på något sätt så KANSKE dem hinner läka ihop under den tiden ... åtminstone får dem kanske lite hjälp på vägen ... vet inte ens om det är möjligt men jag hoppas i alla fall :0) Man lever ju alltid på hoppet ;0)

 

Så imorgon blir det inga promenader inte ... så kanske det inte rinner så mycket i alla fall ... Kicki

 

Ps ! Nu ska jag fortsätta att sticka på ett par benvärmare som är en present till en vän som alltid ställer upp och är så snäll ... säger inga namn ;0)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kicki - 4 maj 2014 18:02


har fått fnatt ;)

Av Kicki - 4 maj 2014 18:01

så stickar jag ... och virkar på tunika ... samt planterar stockrosor ... ...

Av Kicki - 17 april 2014 13:04


Av Kicki - 17 april 2014 13:04

färdiga på modeller :) Min första saluki tröja blev klar idag oxå ... Nu är det bara 4 tröjor kvar ... ...

Av Kicki - 15 april 2014 17:10


posten idag :)

Presentation

Kicki´s Gästbok

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Fråga mig

57 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards