Direktlänk till inlägg 6 november 2011

7:e dagen med antibiotika ...

Av Kicki - 6 november 2011 19:01

och det varar fortfarande ... suck

 

Men idag känns det lite bättre ... har tagit ut gomen 3 gånger idag och tömt den så det kan bero på det eller att det faksti håller på att minska ...

 

Fick höra idag att mina tänder ev varit så långa i rötterna att dem öppnat upp bihålorna .... det kan tydligen hända. Aldrig hört förut men men allt ska väl jag åka på nu så det är bara och tuta och köra :0) Det som händer då är tydligen att läkningsprocessen tar längre tid eftersom även bihålorna måste läka igen och inte bara tandhålen ...

 

Så nu är det skavsår, infektioner, nerver i kläm och nu hål i bihålorna ... Vad mer kan hända ??? Jag bara undrar.

 

Fast trots allt så är jag piggar idag ... så jag har t o m varit iväg på 2 promenader idag ...

 

Fast någon tandläkare har inte hört av sig till mig ... suck ... har mailat flera gånger och bett honom ringa ... men icke sa nicke inte :0( Ja ja jag dör ju inte så det är bara o vänta ...

 

Inatt kommer min kära sambo hem så om den där trevliga tandläkaren har tid att träffa mig och slipa lite skavsårs kanter så är det möjligt nu i alla fall. Han kom iväg sent så han är inte hemma förrens inatt någon gång :0( Men han kommer hem igen :0)

 

Nu ska jag sätta mig och sticka lite på ett par benvärmare och variera med en grytlapp // Kicki

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kicki - 4 maj 2014 18:02


har fått fnatt ;)

Av Kicki - 4 maj 2014 18:01

så stickar jag ... och virkar på tunika ... samt planterar stockrosor ... ...

Av Kicki - 17 april 2014 13:04


Av Kicki - 17 april 2014 13:04

färdiga på modeller :) Min första saluki tröja blev klar idag oxå ... Nu är det bara 4 tröjor kvar ... ...

Av Kicki - 15 april 2014 17:10


posten idag :)

Presentation

Kicki´s Gästbok

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Fråga mig

57 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards