Direktlänk till inlägg 4 november 2011

Fredag morgon ...

Av Kicki - 4 november 2011 09:05

och dag 5 med antibiotika .... Lite bättre MEN det känns alltid bra på morgonen förstår inte varför ...

 

Igår kväll hade jag så ont igen att jag inte orkade med smärtan så 22.40 gick jag och lade mig ... sen spottade jag var till klockan säkert var 24 innan jag somnade ... Det kanske är därför jag mår bra på morgonen för jag har tömt hela förrådet i ansiktet på natten .... Ibland blir jag bara såååå trött ...

 

Idag när jag vaknade så satt gomen som fastklistrad i munnen och jag tänkte hur ska jag få loss den idag när jag ska borsta tänderna men det gick ... Jag tror jag biter upp den på natten så att den sitter som en smäck .. :0) Så idag när jag hade borstat tänderna försökte jag bita fast den men den sitter inte som när jag vaknade men men jag gjorde ett försök i alla fall :0)

 

Nu sitter jag och väntar på att mamma ska ringa och säga att hon kommit hem från Coop så jag och Diva kan ta våran morgonpromenad till henne. Man måste ju komma ut en liten stund i alla fall och röra på sig även fast man mår lite hald dåligt ... Sen tycker ju jag att det är så himla skönt att gå och frisk luften man får mmmm jag gillar ;0)

 

Nej nu ska jag göra mig i ordning ... Diva ligger bakom ryggen på mig och väntar ... Kicki

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kicki - 4 maj 2014 18:02


har fått fnatt ;)

Av Kicki - 4 maj 2014 18:01

så stickar jag ... och virkar på tunika ... samt planterar stockrosor ... ...

Av Kicki - 17 april 2014 13:04


Av Kicki - 17 april 2014 13:04

färdiga på modeller :) Min första saluki tröja blev klar idag oxå ... Nu är det bara 4 tröjor kvar ... ...

Av Kicki - 15 april 2014 17:10


posten idag :)

Presentation

Kicki´s Gästbok

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Fråga mig

57 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards