Direktlänk till inlägg 2 november 2011

Svarta/vita/grå/röda Benvärmare ...

Av Kicki - 2 november 2011 19:48

Igår blev jag klar med dessa benvärmare.

 

  

Storlek 8 - 12 år är dem och ca 43 cm långa.

 

Snart ska jag fortsätta att virka på min lilla grytlapp jag håller på med i Bianca och virknål 2 ... tar lite tid + att det var evigheter sedan jag virkade med så liten virknål MEN det blir jättegulligt. Bild kommer som vanligt när den är klar :0)

 

Idag onsdag är det tredje dagen på antibiotika kuren och tyvärr så varar det ännu ... okey det väller inte över som det gjorde för några dagar sedan OM jag inte böjer mig ner förstås för då är det kört ... Sen gör det ganska ont för tillfället, misstänker att den stackars gomen åker berg och dalbana där inne eftersom ena timmen är höger sida svullen, sen i nästa stund så är det vänster, mitt fram eller gomen som är svullen så den hittar nog ingen riktig plats ännu ... Det kanske kommer snart så att man slipper allt var och smärta ... Hoppas jag i alla fall .....

 

Imorgon ska jag förbi butiken en sväng och packa några ordrar som kommit in ...

 
 
Marie

Marie

7 december 2011 20:22

Hej,

Jag tänkte sticka bemvärmare till min brorsdotter i julklapp men har dålig koll på storlek (maskantal och längd). Hon är 9 år och jag tänkte sticka i Freja eller liknande garn. Har du något tips? Ser ju att du har gjort benvärmare i liknande storlek. :)

Hälsningar
Marie

http://zupermorzan.blogg.se

Kicki

7 december 2011 21:10

Ja jo jag har gjort det men kommer inte ihåg maskantalet tyvärr :0( Jag glömmer alltid att skriva upp :0(

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kicki - 4 maj 2014 18:02


har fått fnatt ;)

Av Kicki - 4 maj 2014 18:01

så stickar jag ... och virkar på tunika ... samt planterar stockrosor ... ...

Av Kicki - 17 april 2014 13:04


Av Kicki - 17 april 2014 13:04

färdiga på modeller :) Min första saluki tröja blev klar idag oxå ... Nu är det bara 4 tröjor kvar ... ...

Av Kicki - 15 april 2014 17:10


posten idag :)

Presentation

Kicki´s Gästbok

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Fråga mig

57 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards