Direktlänk till inlägg 22 oktober 2011

Oj, nu var det ett tag ...

Av Kicki - 22 oktober 2011 09:41

sedan jag skrev sist ... Vart tog tiden vägen ?

 

Jag har stickat en massa beställningar har jag gjort så det kanske är därför tiden har sprungit ifrån mig och i onsdags var jag dålig på kvällen ...

 

Ska försöka fota några av beställningarna senare idag. Först ska jag till läkaren idag igen ... fast nu var det lite över 3 v sedan jag var där sist. Hostan ger sig inte så idag får dem ta en snabbsänka på mig vare sig dem vill det eller inte ... Jag gick ner med cortisonen i onsdag och inatt började det igen ... astma attackerna så det måste ligga något bakom .. som irriterar astman ... Hosta har jag ju gjort hela tiden under dem här 3 veckorna men det har varit hanterbart men nu börjar det bli för mycket ... Så vi får se vad dem säger ...

 

Sen är det kalas hos mormor som gäller med middag och hela köret :0) Hon fyller 69 år på onsdag och då kommer jag nog inte att vara i skick att fira henna och definitivt inte kunna äta hennes goa tårtor osv ... så det blir fira henne idag när jag kan äta ;0)

 

Idag tror jag att jag kommer att försöka göra färdigt saker ... har en tubsocka som ligger färdig men saknar en sambo, har en benvärmare som saknar sin sambo, borde börja på något som utesluter strumpstickor så fingrarna får lite variation ... Så nog finns det att göra som vanligt det är bara frågan om vart man ska börja ...

 

4 dagar kvar ..... fy .... Kicki

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kicki - 4 maj 2014 18:02


har fått fnatt ;)

Av Kicki - 4 maj 2014 18:01

så stickar jag ... och virkar på tunika ... samt planterar stockrosor ... ...

Av Kicki - 17 april 2014 13:04


Av Kicki - 17 april 2014 13:04

färdiga på modeller :) Min första saluki tröja blev klar idag oxå ... Nu är det bara 4 tröjor kvar ... ...

Av Kicki - 15 april 2014 17:10


posten idag :)

Presentation

Kicki´s Gästbok

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Fråga mig

57 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards