Direktlänk till inlägg 15 oktober 2011

Lördag och ledig ...

Av Kicki - 15 oktober 2011 14:39

Det är skönt ....

 

Har tagit det lugnt på morgonen, tog en promenad till mamma med Diva. Fotade lite raggsockor och uppdaterade den andra bloggen. Nu har jag virkat färdigt den första kanten på boleron ...

 

Lilla Lowe träffade jag en snabbis igår i butiken ;0) Han vägde 3.310 g och var 50 cm lång och otroligt söt :0)

 

Igår stickade jag färdigt en benvärmare som jag började på på jobbet ... sen stickade jag färdigt den långa tubraggsockan och till sist så fäste jag alla trådarna på bordstabletten jag virkade förut.

 

Nu ska jag lata mig lite, ev vila lite sen ska jag fortsätta på boleron så att den blir klar idag. Då kanske jag kan fota den imorgon // Kicki

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kicki - 4 maj 2014 18:02


har fått fnatt ;)

Av Kicki - 4 maj 2014 18:01

så stickar jag ... och virkar på tunika ... samt planterar stockrosor ... ...

Av Kicki - 17 april 2014 13:04


Av Kicki - 17 april 2014 13:04

färdiga på modeller :) Min första saluki tröja blev klar idag oxå ... Nu är det bara 4 tröjor kvar ... ...

Av Kicki - 15 april 2014 17:10


posten idag :)

Presentation

Kicki´s Gästbok

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Fråga mig

57 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards