Direktlänk till inlägg 13 oktober 2011

Idag blir jag mormor...

Av Kicki - 13 oktober 2011 07:15

igen för andra gången ... 43 år gammal och det känns riktigt bra :0)

 

Det ska bli spännande att se om det är en Lowe eller en rosa som morfar tror ;0) Vattnet gick kvart i tre och vid 6 tiden åkte dem och lämna Leah hos gammel mormor :0) Lycka till gumman, håller tummarna för dig att allt går bra och FORT.

 

Själv mår jag helt okey, ingen långtradare här inte. Är mest öm i munnen och käken. Känner även av lite i bröstkorgen så jag funderar om tandläkaren har haft hängbiljett på mig ;0) Nej jag mår heeeeeelt okey idag. Har t o m ätit en smörgås på morgonen och det gick bra även fast jag har 2 stora klossar i munnen :0)

 

Nej nu blir det lite mer kaffe och sedan till jobbet som vanligt // Kicki

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kicki - 4 maj 2014 18:02


har fått fnatt ;)

Av Kicki - 4 maj 2014 18:01

så stickar jag ... och virkar på tunika ... samt planterar stockrosor ... ...

Av Kicki - 17 april 2014 13:04


Av Kicki - 17 april 2014 13:04

färdiga på modeller :) Min första saluki tröja blev klar idag oxå ... Nu är det bara 4 tröjor kvar ... ...

Av Kicki - 15 april 2014 17:10


posten idag :)

Presentation

Kicki´s Gästbok

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Fråga mig

57 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards