Direktlänk till inlägg 12 oktober 2011

Lite baksmälla då ...

Av Kicki - 12 oktober 2011 17:38

men uppe och har tagit fram stickningen ;0)

 

Lite sår på tungan och under tungan. Två stora klossar till tänder i munnen som smakar aluminium men det får jag tydligen ta tills nästa gång om 2 veckor.

 

Underkäken är superfin nu :0) Putsad och polerad och jag har tydligen fått någon sörja inpolerad i tändera för att jag ska klara smärtan i tänderna bättre.

 

Imorgon kommer det att kännas som en långtradare har kört över mig men det blir morgondagens problem och jag kommer säkert att få ont i tanden som dem lagade oxå för det får jag alltid ... suck.

 

Men allt det här är en baggis i jämförelse för vad som händer nästa gång, fyyyyy. Men det är några veckor kvar än.

 

Nästa vecka måste jag åka till tandteknikern och välja färg på tänderna ... mycket att välja när man har en underkäke som sitter där .... undra vad dem tänker på ;0) Kanske ska har Diamantvita tänder i överkäken och bruna i underkäken .... nej skulle inte tro det ;0)

 

Nej nu ska jag sätta mig ner i min fåtölj och koppla av med min stickning. Blev ju gräsänka här igen så teven är MIN ;0) Nu till dem långa tubraggsockorna som jag började på igår // Kicki

 

Ps ! Jobbet imorgon, butiken öppnar som vanligt ;0)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kicki - 4 maj 2014 18:02


har fått fnatt ;)

Av Kicki - 4 maj 2014 18:01

så stickar jag ... och virkar på tunika ... samt planterar stockrosor ... ...

Av Kicki - 17 april 2014 13:04


Av Kicki - 17 april 2014 13:04

färdiga på modeller :) Min första saluki tröja blev klar idag oxå ... Nu är det bara 4 tröjor kvar ... ...

Av Kicki - 15 april 2014 17:10


posten idag :)

Presentation

Kicki´s Gästbok

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Fråga mig

57 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards