Direktlänk till inlägg 20 september 2011

Idag känns det lite bättre ...

Av Kicki - 20 september 2011 09:50

igen :0) Inge tryck över bröstet ännu i alla fall :0)

 

Idag ska jag nog försöka fortsätta på flätmössan som jag började på. Sen går jag och väntar på Loopy garnet som jag beställde i fredags, hoppas att det kommer idag eller senast imorgon. Men det är ju så olika hur fort det går från leverantörerna .. Vet inte om ni har hört talas om volanghalsdukarna ... men det är i alla fall ett garn som man stickar dessa halsdukar i och det ser ut som fiskenät :0) Så det ska bli spännande att prova.

 

Jag beställde 4 printade färger och svart, vitt, rött och brunt till en början så får vi se vad ni tycker om det om det blir fler färger :0)

 

Jaha då får vi se om min kära tandläkare mailar mig någonting .... vill få klart det här så det kommer ur världen oxå, suck.

 

Jag hade en kund inne i butiken igår som sa att jag hade dröm jobbet ... jo visst är det ett dröm jobb MEN ett dröm jobb som inte ger lön är nog inte så bra ändå .... Nej nu är det dags att öppna // Kicki

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kicki - 4 maj 2014 18:02


har fått fnatt ;)

Av Kicki - 4 maj 2014 18:01

så stickar jag ... och virkar på tunika ... samt planterar stockrosor ... ...

Av Kicki - 17 april 2014 13:04


Av Kicki - 17 april 2014 13:04

färdiga på modeller :) Min första saluki tröja blev klar idag oxå ... Nu är det bara 4 tröjor kvar ... ...

Av Kicki - 15 april 2014 17:10


posten idag :)

Presentation

Kicki´s Gästbok

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Fråga mig

57 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards