Direktlänk till inlägg 19 september 2011

En ny vecka igen ...

Av Kicki - 19 september 2011 22:55

Idag hade jag tänkt att jag skulle ha stickat en flätmössa på jobbet men jag kom bara till resår kanten så där gick den planeringen i stöpet :0/

 

Hemma hann jag färdigt med babyfilten i alla fall så nu är den klar. Ska bara sträcka den oxå så blir det bra. Så nu fortsätter jag på halsduks tuben jag håller på med. Min dotter såg den idag och blev alldeles tokig i den. Hon fick en likadan förra året och sa att hon älskade den så ville ingen köpa den så tog hon gärna den ;0) Den ska bli färdig oxå först ....

 

Idag har jag haft ett tryck över bröstet eller som ett skärp skulle sitta åt till och från under dagen, känns lite obehagligt. Jag har hostat en del oxå så jag vet inte vad som är på g ... Pulsen har i alla fall gått ner nu på kvällen så det är väl ett gott tecken i alla fall. Vaknade inatt och var alldeles kallsvettig men somnade om på en gång och på morgonen var det helt okey.

 

Det kan vara ångest inför tandläkaren ( fast jag brukar inte ha ångest, är föööör medveten om det ), det kan vara problem med hjärtat ( har haft ojämn hjärtrytm i några år ) och det kan vara något med lungorna ... men men det går säkert över snart ;0)

 

Min tandläkare förstår inte riktigt vad jag menar men några mail till så kanske vi är överrens ;0) Hoppas det i alla fall ...

 

Nej nu fortsätter jag och stickar lite till, klockan är inte 24 ännu så inge sovdags ännu inte ;0) Kicki

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kicki - 4 maj 2014 18:02


har fått fnatt ;)

Av Kicki - 4 maj 2014 18:01

så stickar jag ... och virkar på tunika ... samt planterar stockrosor ... ...

Av Kicki - 17 april 2014 13:04


Av Kicki - 17 april 2014 13:04

färdiga på modeller :) Min första saluki tröja blev klar idag oxå ... Nu är det bara 4 tröjor kvar ... ...

Av Kicki - 15 april 2014 17:10


posten idag :)

Presentation

Kicki´s Gästbok

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Fråga mig

57 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards