Direktlänk till inlägg 18 september 2011

Idag är det söndag ...

Av Kicki - 18 september 2011 11:30

och jag sitter och virkar några varv på en babyfilt sen byter jag genom att sticka några varv på en halsdukstub som jag hade tänkt få färdigt till nästa helg. Mössan blev klar igår i alla fall det är bara tofsen kvar och den tänkte jag göra på jobbet. Det tar ju sån tid att göra tofsar och där kan jag göra det :0)

 

Nu håller min kära sambo på att gräva upp våran svartvinbärsbuske, en jasminbuske och våra rabarber ... Dem ska få flytta hem till mamma :0) I vår ska ju allt rivas så det är lika bra att ta vara på det nu så KANSKE dem får lite blommor och frukt till våren.

 

Ikväll blir det bastu hos mamma.

 

Igår kväll hade jag feberstegring igen .... Det var ju första veckan som jag jobbade full vecka nu efter sommaren och direkt så kom den. Jag kände redan på morgonen när jag vaknade att jag samlat vatten igen, fingrarna svullna, tårarna bara rann och kallsvettig när jag vakna och feber på kvällen :0( Jag får väl försöka ta mig till farbror hjärtdoktor i januari någon gång när det lugnar ner sig lite först ... men allra först är det tandläkaren som gäller ...

 

Fick även en remiss till mammografi förra veckan men den tiden får jag försöka ändra igen ... det är andra gången nu som jag skjuter på den. Vill försöka få in en tid i juni så att jag slipper ha stängt bara för den saken :0/

 

Nej nu ska jag uppdatera min till salu sida ... Ha det så gott // Kicki

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kicki - 4 maj 2014 18:02


har fått fnatt ;)

Av Kicki - 4 maj 2014 18:01

så stickar jag ... och virkar på tunika ... samt planterar stockrosor ... ...

Av Kicki - 17 april 2014 13:04


Av Kicki - 17 april 2014 13:04

färdiga på modeller :) Min första saluki tröja blev klar idag oxå ... Nu är det bara 4 tröjor kvar ... ...

Av Kicki - 15 april 2014 17:10


posten idag :)

Presentation

Kicki´s Gästbok

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Fråga mig

57 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards