Direktlänk till inlägg 15 september 2011

Ny dag igen ...

Av Kicki - 15 september 2011 09:35

och inga lösningar på problemen .. och tandläkaren går på kurs och är tillbaka på måndag ... så då stänger vi av oros knappen och går över till stickning  i väntan på måndag ...

 

Jaha idag ska jag nog sticka på en grön liten flätmössa och göra en tofs till den rosa flätmössan som blev klar igår ... Blir det tid över så får jag väl fortsätta på några av dem ofärdiga projekten som ligger här på jobbet ... det finns ju några så inga bekymmer där inte ;0)

 

Ni får ha det så bra // Kicki

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kicki - 4 maj 2014 18:02


har fått fnatt ;)

Av Kicki - 4 maj 2014 18:01

så stickar jag ... och virkar på tunika ... samt planterar stockrosor ... ...

Av Kicki - 17 april 2014 13:04


Av Kicki - 17 april 2014 13:04

färdiga på modeller :) Min första saluki tröja blev klar idag oxå ... Nu är det bara 4 tröjor kvar ... ...

Av Kicki - 15 april 2014 17:10


posten idag :)

Presentation

Kicki´s Gästbok

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Fråga mig

57 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards