Direktlänk till inlägg 14 september 2011

Idag är det onsdag ...

Av Kicki - 14 september 2011 09:33

vad ska jag hitta på då ... hmmm

 

Det får bli sticka färdigt 2 varv på en flätmössa jag gjorde igår kväll när garnet tog slut ... 2 varv kvar :0( Ja ja det är bara att bita i sura äpplet och börja på ett nytt nystan ....

 

Sen ska jag fortsätta på en annan flätmössa som jag började på imorse. Vet inte om jag börjar på en disktrasa till mig oxå men det får vi se. Projekt finns det ju att välja på ;0)

 

I måndags beställde jag fingervirkar garn .... man gör halsdukar och tuber av det och dem blir jättefina, ser ut som flätor. Jag hoppas att det kommer idag eller tors/fredag. Liten nyhet i alla fall ;0)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kicki - 4 maj 2014 18:02


har fått fnatt ;)

Av Kicki - 4 maj 2014 18:01

så stickar jag ... och virkar på tunika ... samt planterar stockrosor ... ...

Av Kicki - 17 april 2014 13:04


Av Kicki - 17 april 2014 13:04

färdiga på modeller :) Min första saluki tröja blev klar idag oxå ... Nu är det bara 4 tröjor kvar ... ...

Av Kicki - 15 april 2014 17:10


posten idag :)

Presentation

Kicki´s Gästbok

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Fråga mig

57 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards