Direktlänk till inlägg 12 september 2011

Sur och irriterad ikväll ...

Av Kicki - 12 september 2011 20:28

har precis varit hos stackars mamma och gapat av mig .... Hon är snäll hon som orkar lyssna på mig :0) Väldigt glad och tacksam att hon finns för mig :0)

 

Kostnadsförslaget till tandläkaren kom idag .... En klumpsumma that´s it ... Jaha men jag vill veta vad det och det kostar osv .. Inte en j....vla klumpsumma .... Så det var bara att kasta sig på mailen och tala om det för dem så vi får se vad som händer imorgon då ... + att han hade ju rååååkat att missa vad jag ville ha och inte vad han ville .... Det var ju ovanligt :0) Nej upp till fight skam den som ger sig ....

 

Nu ska jag sätta mig och lugna ner mig genom att sticka min första disktrasa ... har aldrig gjort det så jag måste ju prova ;0) Kicki

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kicki - 4 maj 2014 18:02


har fått fnatt ;)

Av Kicki - 4 maj 2014 18:01

så stickar jag ... och virkar på tunika ... samt planterar stockrosor ... ...

Av Kicki - 17 april 2014 13:04


Av Kicki - 17 april 2014 13:04

färdiga på modeller :) Min första saluki tröja blev klar idag oxå ... Nu är det bara 4 tröjor kvar ... ...

Av Kicki - 15 april 2014 17:10


posten idag :)

Presentation

Kicki´s Gästbok

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Fråga mig

57 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards