Direktlänk till inlägg 6 september 2011

Ett par till tovade tofflor ...

Av Kicki - 6 september 2011 22:50

I helgen gjorde jag ett par till tofflor av den nya varianten och så här ser dem ut...

  Dessa är plommonlila med ett pälsgarn som är blandat med lila och vitt :0) Storlek 39/40 den här gången. Dem ska oxå med på loppisen.

 

Ikväll håller jag på med att virka på en babyfilt, virka kanter på en bolero och började på en ny så lite projekt har jag att variera med ;0) som vanligt ... Men nu är det snart dags för sängen. Det har varit en händelserik dag och det känns i kroppen. // Kicki

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kicki - 4 maj 2014 18:02


har fått fnatt ;)

Av Kicki - 4 maj 2014 18:01

så stickar jag ... och virkar på tunika ... samt planterar stockrosor ... ...

Av Kicki - 17 april 2014 13:04


Av Kicki - 17 april 2014 13:04

färdiga på modeller :) Min första saluki tröja blev klar idag oxå ... Nu är det bara 4 tröjor kvar ... ...

Av Kicki - 15 april 2014 17:10


posten idag :)

Presentation

Kicki´s Gästbok

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Fråga mig

57 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards