Direktlänk till inlägg 6 september 2011

Jag överlevde ...

Av Kicki - 6 september 2011 16:32

mitt tandläkarbesök :0)

 

Måste säga att tandläkaren var riktigt trevlig, nästan lite mesig ;0) Jag är rädd men inte sååååå rädd ;0)

 

Han sa i alla fall inte ... glöm det eller du får åka utomlands ... Utan det kom...  jag förstår ditt dilemma och jag förstår varför du vill ha det som du vill MEN orkar du och vill du lyssna på mitt förslag obs det är du som bestämmer men jag vill ändå ge dig ett förslag :0) Han fråga så då fick han berätta om sina broar :0)

 

Så nu är det bara att vänta på kostnadsförslagen han skulle ge ... kanske på fredag men sen kommer det säkert att ta 2 veckor innan jag vågar öppna brevet ....

 

Slutsumma är att det gick bra idag så butiken är öppen imorgon igen som vanligt 10 - 18. Däremot så för jag lite statistik på hur många kunder jag har efter 16 på eftermiddagen för att se om det är värt att ha öppet fram till 18 varje dag ... Återstår att se .. Kicki

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kicki - 4 maj 2014 18:02


har fått fnatt ;)

Av Kicki - 4 maj 2014 18:01

så stickar jag ... och virkar på tunika ... samt planterar stockrosor ... ...

Av Kicki - 17 april 2014 13:04


Av Kicki - 17 april 2014 13:04

färdiga på modeller :) Min första saluki tröja blev klar idag oxå ... Nu är det bara 4 tröjor kvar ... ...

Av Kicki - 15 april 2014 17:10


posten idag :)

Presentation

Kicki´s Gästbok

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Fråga mig

57 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards