Direktlänk till inlägg 6 september 2011

Tandläkaren nästa ....

Av Kicki - 6 september 2011 10:01

usch ...

 

Snart är det dags att åka ... Vi får väl se vad dem här tandläkarna säger ... det blir väl som vanligt ... du får nog åka utomlands och fixa dina tänder om du vill få dem gjorda som du vill :0(

 

Hjärtat sitter i halsgropen ..... vill inte höra vad dem kommer att säga ... men jag måste ju :0(

 

Det låter så bra när man pratar med dem men sen när man kommer dit så är det något heeeelt annat som kommer så nu hoppas jag .... och blir det inte som jag vill så drar jag täcket över huvudet och vaknar om 3 år eller något bara så att ni vet det ... fy .... f.....n säger jag bara ... Håll tummarna för mig // Kicki

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kicki - 4 maj 2014 18:02


har fått fnatt ;)

Av Kicki - 4 maj 2014 18:01

så stickar jag ... och virkar på tunika ... samt planterar stockrosor ... ...

Av Kicki - 17 april 2014 13:04


Av Kicki - 17 april 2014 13:04

färdiga på modeller :) Min första saluki tröja blev klar idag oxå ... Nu är det bara 4 tröjor kvar ... ...

Av Kicki - 15 april 2014 17:10


posten idag :)

Presentation

Kicki´s Gästbok

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Fråga mig

57 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards