Direktlänk till inlägg 20 augusti 2011

Fortsatt blött ...

Av Kicki - 20 augusti 2011 10:31

och lite eländigt ute ... så jag har städat och pulat lite här inne så att jag kan sätta mig ner med gott samvete igen och sticka ;0)

 

Igår fortsatte jag på min beställningsbolero, den som ska vara klar i höst så det gör jag väl även idag. Är lite nyfiken på den för jag har ju förstorat den så blir den bra så har jag fler fina färger att göra den i :0)

 

Det regnar inte just nu men det droppar över allt ifrån så det är väldigt blött där ute. Det är tur att marsvinen har tak över buren och tak i sitt hus som inte heller ligger på marken utan den har fötter :0) Så vill dem inte så blir dem inte blöta utan dem kan kura inne i sitt hus och mumsa på hö istället för gräs OM dem vill det, nu var dem ute i alla fall :0)

 

Nej nu ska jag nog sätta mig ner och sätta på en film och sticka // Kicki

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kicki - 4 maj 2014 18:02


har fått fnatt ;)

Av Kicki - 4 maj 2014 18:01

så stickar jag ... och virkar på tunika ... samt planterar stockrosor ... ...

Av Kicki - 17 april 2014 13:04


Av Kicki - 17 april 2014 13:04

färdiga på modeller :) Min första saluki tröja blev klar idag oxå ... Nu är det bara 4 tröjor kvar ... ...

Av Kicki - 15 april 2014 17:10


posten idag :)

Presentation

Kicki´s Gästbok

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Fråga mig

57 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards