Direktlänk till inlägg 18 augusti 2011

Började dagen ...

Av Kicki - 18 augusti 2011 10:26

med att sova länge :0) Vaknade när min kära sambo ringde kl. 9 .... vet inte om hårfärgningen igår gav lite seg andning för jag var alldeles täppt i näsan när jag vaknade så det var kanske därför jag sov länge :0) Men det gör inget jag är ledig idag :0)

 

Nu har jag städat marsvinshuset, plockat ur diskmaskinen, städat bort allt pollen som snöat på baksidan och betalat lite räkningar ... Så nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på ... misstänker väl att jag fortsätter på min svart/grå bolero så den stickade delen blir klar någon gång så jag kan börja på någon annan :0)

 

Nej nu ska jag börja med något :0) Kicki

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kicki - 4 maj 2014 18:02


har fått fnatt ;)

Av Kicki - 4 maj 2014 18:01

så stickar jag ... och virkar på tunika ... samt planterar stockrosor ... ...

Av Kicki - 17 april 2014 13:04


Av Kicki - 17 april 2014 13:04

färdiga på modeller :) Min första saluki tröja blev klar idag oxå ... Nu är det bara 4 tröjor kvar ... ...

Av Kicki - 15 april 2014 17:10


posten idag :)

Presentation

Kicki´s Gästbok

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Fråga mig

57 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards