Direktlänk till inlägg 12 augusti 2011

Kvälls skiftet ...

Av Kicki - 12 augusti 2011 19:35

börjar snart :0)

 

Har inte stickat på hela dagen mer än kanske 8 varv eller något, nu väntar jag på att teven ska börja med något sevärt så man kan sätta sig där ...

 

Jag har levererat 2 marsvin idag. Den ena skulle ju till Järvsö och den andra hem så nu är det klart och då blev det även en boleron och ett par torgvantar med pärlor levererade samtidigt :0)

 

Jag har även lyckats lägga in 2 st direkt länkar på webshopen till mina bloggar ... helt otroligt att jag fixade det ... jag som är heeeeelt puckad när det gäller datorer ;0) Ont i huvudet fick jag oxå men skam den som ger sig ...

 

Nu vet jag inte vad jag ska skriva så det är bäst att sluta // Kicki

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kicki - 4 maj 2014 18:02


har fått fnatt ;)

Av Kicki - 4 maj 2014 18:01

så stickar jag ... och virkar på tunika ... samt planterar stockrosor ... ...

Av Kicki - 17 april 2014 13:04


Av Kicki - 17 april 2014 13:04

färdiga på modeller :) Min första saluki tröja blev klar idag oxå ... Nu är det bara 4 tröjor kvar ... ...

Av Kicki - 15 april 2014 17:10


posten idag :)

Presentation

Kicki´s Gästbok

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Fråga mig

57 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards