Direktlänk till inlägg 11 augusti 2011

Det blev ...

Av Kicki - 11 augusti 2011 19:34

lite måla byråer ... 3;je gången på den vita och 2 ggr på den svarta men nu är dem klara ..

 

Sen blev det lite pappersjobb sortera och stoppa i pärmar ...

 

Rensa bland blommorna ...

 

Flytta marsvinsbur och göra rent huset ...

 

Sen blev det hålla dotter, barnbarn och son sällskap ... Till slut en sväng till mamma .... så nu ska jag bara ge marsvinen kvällsmaten SEN får jag sticka för första gången idag :0) Får abstinens utan stickningen ....

 

Så nu ska jag iväg och sticka // Kicki

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kicki - 4 maj 2014 18:02


har fått fnatt ;)

Av Kicki - 4 maj 2014 18:01

så stickar jag ... och virkar på tunika ... samt planterar stockrosor ... ...

Av Kicki - 17 april 2014 13:04


Av Kicki - 17 april 2014 13:04

färdiga på modeller :) Min första saluki tröja blev klar idag oxå ... Nu är det bara 4 tröjor kvar ... ...

Av Kicki - 15 april 2014 17:10


posten idag :)

Presentation

Kicki´s Gästbok

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Fråga mig

57 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards