Direktlänk till inlägg 8 augusti 2011

Förlänger sommar öppet tiderna ...

Av Kicki - 8 augusti 2011 14:09

Idag kom jag på att min kära sambo kommer ju inte hem förrens i sept ... och då kom jag på att mina sommar öppet tider gäller ju bara 2 v till ... Jag kan ju inte ha lilla Diva här varje dag till kl. 18 heller ... Det blir alldeles för långa dagar för henne så jag förlänger öppet tiderna augusti månad ut ...

 

Annars brukar ju min sambo hämta hem henne varje dag när han kommer hem men det går ju inte nu när han är i fjällen ....

 

Så det får bli sommar öppet hela aug, vilket är en fördel för mig :0)

****

Idag började jag på ett par nya torgvantar med pärlor. Den här gången blir det svarta med rosa pärlor.

 

Sen började jag även med ett par vanliga torgvantar i plommonlila, glömmer ju annars bort hur jag brukar göra dem :0)

 

Vissa dagar går bara föööör sakta och idag är den sådan dag ... vill hem och börja virka på boleron :0/

 

Näää nu ska jag titta på lite paket // Kicki

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kicki - 4 maj 2014 18:02


har fått fnatt ;)

Av Kicki - 4 maj 2014 18:01

så stickar jag ... och virkar på tunika ... samt planterar stockrosor ... ...

Av Kicki - 17 april 2014 13:04


Av Kicki - 17 april 2014 13:04

färdiga på modeller :) Min första saluki tröja blev klar idag oxå ... Nu är det bara 4 tröjor kvar ... ...

Av Kicki - 15 april 2014 17:10


posten idag :)

Presentation

Kicki´s Gästbok

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Fråga mig

57 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards