Direktlänk till inlägg 5 augusti 2011

Fredag igen ...

Av Kicki - 5 augusti 2011 09:28

vart tar tiden vägen ... förstår inte hur fort det går hela tiden. Nu är det augusti redan och sommaren är snart slut :0(

 

Idag kommer Min Malin och hälsar på mig i butiken, hon har varit i Turkiet i en vecka så det ska bli spännande och höra hur hon har haft det :0)

 

För övrigt så ska jag försöka få loss stickor till min beställning och sedan fortsätta med mitt arbetsrum. Hyllor ska fortfarande upp osv sen ska ju alla saker dit oxå ... Det blir till och leta i alla skrymslen och vrån var allt finns :0) Ska även passa på att tvätta sovrums fönstret medans han är hemma ( åker ju imorgon igen :0( Fönstrena är så gamla så öppnar man dem så vet man inte om dem går ihop sen igen så han måste vara min backup :0)


Nej nu ska jag göra lite nytta, väntar på påfyllning till hyllorna här // Kicki  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kicki - 4 maj 2014 18:02


har fått fnatt ;)

Av Kicki - 4 maj 2014 18:01

så stickar jag ... och virkar på tunika ... samt planterar stockrosor ... ...

Av Kicki - 17 april 2014 13:04


Av Kicki - 17 april 2014 13:04

färdiga på modeller :) Min första saluki tröja blev klar idag oxå ... Nu är det bara 4 tröjor kvar ... ...

Av Kicki - 15 april 2014 17:10


posten idag :)

Presentation

Kicki´s Gästbok

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Fråga mig

57 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards