Direktlänk till inlägg 4 augusti 2011

Nya tapeterna ...

Av Kicki - 4 augusti 2011 17:45

Här kommer en bild på mina nya tapeter i arbetsrummet ...

Den var väl helt okey, eller vad tycker ni ? Jag gillar den i alla fall jätte mycket :=)

 

Idag har vi varit på Ikea i Uppsala och shoppat hela bilen full med tråkiga saker ... byrå, hyllor osv inge roligt alls :0( Men jag får i alla fall upp alla mina saker så småningom :0)


Idag har jag även fått en beställning på en bolero i vitt/ljusblått så jag måste sticka färdigt den rosa jag håller på med så att stickorna kommer loss tills imorgon kväll så att jag kan börja på den.

 

Nu fortsatt montering av möbler // Kicki

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Kicki - 4 maj 2014 18:02


har fått fnatt ;)

Av Kicki - 4 maj 2014 18:01

så stickar jag ... och virkar på tunika ... samt planterar stockrosor ... ...

Av Kicki - 17 april 2014 13:04


Av Kicki - 17 april 2014 13:04

färdiga på modeller :) Min första saluki tröja blev klar idag oxå ... Nu är det bara 4 tröjor kvar ... ...

Av Kicki - 15 april 2014 17:10


posten idag :)

Presentation

Kicki´s Gästbok

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Fråga mig

57 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards